3 Ocak 2016 Pazar

HAKKIMDA


Bursa'da ilköğretim ve meslek lisesi eğitiminden sonra Marmara Üniversitesi Mekatronik Mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim.
Aynı anda Anadolu Üniversitesi İşletme bölümü son sınıf öğrencisiyim.

PLC ve otomasyon alanında kendimi geliştirmeye çalışıyorum
Özellikle Delta PLC ve Delta HMI üzerinde kendim çalışıyorum.
Aktif olarak Marmara Üniversitesi TARGEK Kulübünde çalışıyorum.


Solidworks programında çizim ve montaj yapıyorum.
geçen seneki ödev projem :
https://www.youtube.com/watch?v=qAxaD0NLTqs

Allah'ın izniyle üniversiteyi bitirdikten sonra başarılı, vatanına hizmet eden vatanını yücelten biri olmak istiyorum.

Bloğumda bana göre önemli olan bilgileri yada ulaşılması zaman alan bilgileri paylaşmaya çalışıyorum, herkes aradığını daha kolay bulsun zaman kaybı çok olmasın istiyorum.



Bursa Küçük sanayi de ROBJET Su jeti ve otomasyon firmasında staj yaptım daha öncesinde de SEGMENT bilgisayar firmasında kısmi zamanlı promotörlük yaptım.


Linedin hesabım
https://www.linkedin.com/in/harun-do%C4%9Fan-14a96391



d.harun@outlook.com




1 yorum: